Paddla kanot sa dom. Det ska bli kul sa dom.

FLYTFESTEN 2014
 
 
Glada och lyckliga klev vi ner i kanoterna vid 12-tiden på lördagen! Dagen rullade på fint, ca 70cm - 1m lägre vattennivå än vanligt, så det var lite problematiskt bitvis. De flesta av oss har blåmärken överallt och några av oss skadade oss så att det även kom lite blod. 
I helhet var dagen riktigt fin! Min första kanottur i mitt 23-åriga liv var kanske lite i längsta laget, tror det blev ca 1,7 mil och sammanlagt nio timmar, 2,5 timme mer än vanligt bla pga vattennivån.
 
Helt slut var vi då vi var tillbaka, men roligt hade vi haft det!
Tackar flytfesten för i år!
 
Igår fick jag bege mig till VC här i Våla för att kika upp min fot, det hade blivit inflammerat så de gjorde rent och la förband, så nu är vi nog på väg åt rätt håll och snart är det dax för nästa äventyr; Getaway Rock Festival!
 
 
Innan svullnaden kom och hälsade på!
 
 
Josse pimpade min fot lite och *viiiiips* kändes allt bättre ;)
Hon kom även hem med kinderägg till mig! :D
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0