<3

 
Igår åkte min bättre hälft hem. Lägenheten känns stor och jag har inga rutiner längre. Saknar rackaren med långa öron, vackra ögon och mysig päls. Ska hälsa på honom inom kort (hoppas jag) då han bor nere med sin fina matte i söderlandet!
<3
 
Igår hann jag även med att rida en sväng, vilket var supersuperhärligt! Och sen innan jag åkte hem till staden så hann jag in och hälsa på Anna och hennes fina familj för lite surr och fika :)
 
Idag är jag allmänt seg, men jag har varit på skolan en sväng, gjort en att-göra-lista som är kilometerlång och varit på hööks för att inhandla nya chaps! Ett par svart/bruna blev det, väldigt nöjd! Men skulle behöva tusen saker till också.. Som en ny hjälm, men fick sån beslutsångest.. Men det kommer väll ett beslut med tiden!
 
Idag tänkte jag plugga, fixa det snyggt i lägenheten och imorgon är det tvättstugan. Den ni!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0