Onsdag

Det är onsdag. Jag är trött efter att ha försökt fokusera hjärnan på lite tentaplugg. Är sjukt glad att vi förhoppningsvis är ute i tid den här gången! :) Gör bröd och lagar middag, men som vanligt efter en kunglig helg känner jag mig ensam. Ensam så in i i helvete. Och jag tänkte att här kan jag ju skriva det, eftersom det här faktiskt är min blogg. Utan att det blir så där patetiskt som det ibland kan bli på facebook. Fast samtidigt så är facebook så enormt mycket enklare, man får liksom snabbt gensvar. Typ om det finns någon annan ensam själ någonstans. Iallafall så är det så här det är. Men jag ska snart äta middag, sen ska jag kanske plåga mig ut i mörket och snön! Har till slut bestämt mig för att åka hem i helgen. Tänker kanske jobba lite, rida lite, umgås med någon vän och bara vara. Plus att jag som alla andra år tänker ignorera det faktum att det är alla hjärtans dag på fredag. Men som en fin bild på instagram sa; om du kan sitta ensam en vanlig fredag, varför är det så hemskt just den här fredagen? Poäng! Well, have a nice day, weekend and life :*
 
 
 
Fina Melwin pluggar gärna med oss!
 

Kommentarer
Postat av: mot plus

såå söt!

ha en fin dag! =) själv ska jag skriva kontrakt på en lägenhet..som jag längtat! äntligen! kramar

2014-02-13 @ 11:53:22
URL: http://torstenz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0