Sako och jag behöver en hjälpande hand + 22 blir 23

Som ni säkert har sett på facebook så har jag världens bästa sambo. Men nu behöver jag hjälp.. Han har lite svårt att vara ensam och jag behöver nu tips på hur jag ska kunna lämna honom ensam. Han är verkligen jätteledsen och det går inte att vänta ut honom. Så om ni har något guldaktigt tips så tar jag villigt emot det! Vill inte att min sambo ska flytta ut!
 
Annars har jag haft tenta idag. Den sög. Verkar som den gjorde det för de flesta, så ja. Men fint sätt att spendera min sista dag som 22 på. Men men, imorgon börjar det som jag iallafall kallade det när jag var yngre; mitt värsta år i mitt liv (mitt 25:te år ska tydligen bli det bästa enligt en yngre Malin). Vi ska fira in det med brak och bång! Kombinerad födelsedagsfest med tentafest! Kan det bli bättre? Min snälla moster och hennes man tar Sako och jag är så tacksam. Är även väldigt tacksam till Kajsa som tog Sako idag under tentan!
 
Men som sagt, under mitt 23:dje år har jag två [hitintills!] extraordi- (wait for it) -nary saker planerade; Get Away Rock Festival med fina människor och utomlandsresa med farmor och kusiner! Sen hoppas jag även på en praktik söderut! 
 
Väl bemött! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0