"Stora nyårsafton"

Hej hej!
2 januari, två dagar in på det nya främmande och spännande året!
Just nu tog jag en micropaus från jobbet för att uppdatera er på läget.
Vi började året med att på tolvslaget skåla in det nya året på altanen hos Magnus, innan det hade vi, 11 härliga människor, ätit god trerätters och busat lite! Festen fortsatte till ca 5-tiden innan vi halkade oss hemåt för att sova. Pappa ringde och väckte mej och Josse vid 13, dagen efter, den 1 januari, för att han ville bjuda på lunch. Vi tackade och bockade och det var riktigt mumsigt! Sen hade jag och Josse mysdag med barnfilmer framför tv:n och innan min fina vän åkte hem bokade vi biljetter till Get Away Rock Festival! Sjuuuuukt niiice! :D
Idag jobb, sen tacomys med Josse och Johan!
Imorgon jobb, sen tjejmiddag hos Tessan i Sundsvall!
Lördag och söndag har jag sjukt mycket att göra, men hur, vad och när, det får vi se!
Måndag jobb plus tillbakafärd till staden/hemmet/verkligheten.
Tisdag och framöver är det plugg för fulla muggar då plugget hamnat lite på sidan..
 
Men god fortsättnig och full fart framåt!
 
 
Jag och Josse åker fort som attan!
 
 
Min fina Kompisrulle!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0