Söndag/Sol - Måndag/Snö

 
 
Måndag. 
Kickade igång dagen med att gå till storsjöbadet och simma en timme med Kajsa, så skönt och mysigt! Förutom småungarna som promt ska stå och glo i duschen.. 
Sen när jag kom hem var jag trött och slut, har praktiskt taget sovit i soffan med boken i knät hela dagen. Men ibland måste man ha dessa dagar med. Har lagat mat sen, så gott med morötter i ugn (till allt!). Sen blir det en tidig kväll ikväll då jag ska på skolan imorgon och kicka igång arbetet med gruppen!
 
Igår var en fin dag med sol och mys på balkongen! Fick fräknar i massor och kanske en gnutta färg! Gick och hälsade på moster också och blev bjuden på mat, lyx! :D 
 
Idag däremot var det snökaos och jag insåg att jag bara hade 17 grader inne eftersom jag hade sänkt elementen då det var soliga dagar och sjukt varmt i lägenheten, så tror att det kan vara en anledning till att jag hade på mig två lager kläder och filt när jag somnade i soffan. Nu har jag fått upp värmen i lgh igen med hjälp av ljus och matlagning! 
 
Nu ska jag nöta lite mera på min bok och kanske packa lite, för om tre dagar är jag/vi på väg söderut igen! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0