Söndag;

Jag har insett en del saker idag (vissa saker mer självklara än andra).
 
1. Zeb, min gamle man, är världens bästa. Hade mysigaste promenaden imorse <3
2. Jag är en hus-människa och jag längtar till den dagen jag har ett eget hus.
3. Jag är grym på att klippa häckar, bära kvistar och springa ifrån myror.
4. Jag trivs här, även om min telefon säger att jag har 1h och 46 min hem. 
5. Jag älskar att planera och skulle inte överleva om jag inte fick göra det. 
6. Jag trivs att vara en del av saker.
7. Jag älskar mina nära och kära. 
8. Jag behöver något ibland som säger hur jag ska göra när jag inte riktigt kan själv, inget viktigpetter, utan bara någon vänlig själ. Som min bror idag, räddade mig som räddaren i nöden då jag inte kunde laga min cykel själv. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0