Chic i söderlandet.

Hamnade på något konstigt sätt här nere igen! Men den här gången hare jag toa, kök och spegel på rummet :) Så underbert! Visserligen finns det något som heter rädsla som kommer typ hela tiden, tufft! Riktigt hårt. Saknar även vänner och familj till o från och kanske någon att krama. Har även tv nu :p Och en godispåse som snart är slut och en chipspåse som redan ligger i sopkorgen.. Hur kan allt få plats i magen? ;o

Hugo e mitt lilla troll och honom har jag ridit sen i lördags (kom hit natten till lördag) och jag har ridit ut, tränat honom på gräs (och fårr beröm(!)) och sen hoppade jag honom igår! Så skoj är de! Helt grymt kul, även fast han blir stark som en elefant då man hoppar..! Från och med imorn så kommer Sid vara som min häst. Kommer att få rida honom varje dag tills han blir såld. Han är kapabel att tävla 1.50 och är tydligen hur fin som helst! Hoppas iallafall att allt går bra med honom :)

Om 1½ timme är det kvällsmat som ska fodras och medecin till vissa stackars pollar. Uscha att dom måste vara sjuka=/ Men dom är ganska duktiga på att ta den iaf!

Mycket i huvudet, men har iaf en lila ipod nu ;D
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0