.

Känns som om att någon borde bära runt på mej, klä på mej, mata mej osv osv. Är helt slut i hela kroppen, så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Typ soffan. Men man har ju varit orkeslös förut, men de e mest på insidan. Nu är de utsidan som säger NEJ och insidan som tycker ja ska städa, umgås med familjen och flänga runt.. Pssssyyyyy... sa min kropp (de ska låta som om de pyser ur luft ur en luftmadrass) och sen hamnade jag här. Men armarna är så trötta så att jag knappt orkar knappa på tangenterna..

Men men, ikv blir de mys med Tess o Bergström! :) och nu väntar jag på att mina söta vän elin ska skriva ett sms så att jag kan ringa henne! Sen middag och dööööd xD

Måste även färga håret i veckan, yey ;D

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0