.

Nu är det måndag igen, så man sitter på jobbet. Har faktiskt haft fullt upp till nu, vilket är en liten bit ovanligt :p Har tagit mej en varm choklad nu och tillochmed fått pappa att ringa veterinären. Så imorn åker vi till Ljusdal med den lilla vita söta :) Hoppas bara att allt går bra..

Idag (senare idag, efter jobbet) ska jag försöka med att det ska hända något med mitt projektarbete, att kanske göra en bättre organisation i vad som ska packas och kanske slänga in en färg i håret :)

Dagen idag är ju som den är, imorse vaknade jag med panik om att mitt svarta nagellack var borta, men hittade de efter ett tags tänkande och letande! Sen så när ja kom till jobbet, så märkte jag att jag hade tagit på en en för liten tröja.. Grattis lix. Armarna är för korta och den räcker precis ner till byxorna, så magen syns iaf inte. Ett plus! Och idag ska ja inte ens tänka, underbart underbart underbart!
För precis som allt annat så är det överskattat!! Puss

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0