: )




Känner mej väldigt pepp för resan imorn faktiskt :) Men kommer sakna vovven och har skrivit en dataskriver sida till pappa om allt han måste göra med hunden och vad han inte får göra :p stackars pappa! Vi ska iallafall ta bort bandaget på svansen idag, det håller på att ramla av, men klipper bort det ikv så att han inte får skav o så :) Han är så söt när han är med mej hela dagarna! Men sitter uppe nu ja och han sover så sött nere! Väldigt sur över att han måste ha på sej tratten, men endå <3

Så om någon timme ska ja få naglarna vackert målade och sen är de bara att packa och hoppas på de bästa efter de :D Ska bli skönt att få åka iväg, men jag gillar inte riktigt att vi ska åka buss egentligen.. men men! Sen så har jag ju min vän mobilen med mej, så hålla mej sällskap! Och mamma berättade att Brolle är singel, vad säger ni tjejer, ett pojkvänsämne? haha!

Puss på er<3

Kommentarer
Postat av: kajsabajsa

Pojkvänsmaterial eller vad?! Haha :)

Hälsa lillhunden från mig <3

2009-10-22 @ 16:34:58
URL: http://kajalla.blogg.se/
Postat av: therese

gillar bilden!! <3 å du får ha det så bra i sthlm, smaka lite på brolle du ;)

2009-10-22 @ 21:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0