.

Tredje dagen på det s.k. lovet och jag jobbar på.. Finns inte speciellt mycket o göra, men man kommer ju iallafall upp ur sängen och kan kolla på hunden då han sover..! Imorn kommer pappa tillbaka och då ska ja börja jobba på riktigt genom att köra ut tunnor och ha hunden med mej som sällskap! Inte värst roligt, men bättre än att sitta och vänta på att minuterna ska gå ^^

Igår kom Kim o hälsade på och det var riktigt skoj o träffa han igen!! Inte för att han fick säga så väldigt mycket, för jag pratade en massa hela tiden, min mun gick i typ 270 km/h.... Haha, men tror han tyckte de var kul med!! Men min hund tyckte inte de.. Han trodde nog att Kim var en rival :p Stygga hunden gömde sej under trappan sen och stannade där tills kvällspromenad (ca 2 h).

Ikv kommer Therese till mej och vi ska snacka ikapp och så ska vi komma på mitt älskade Grey´s Anatomy <3 Hon var i Stockholm igår och handlade nog en massa på den härliga rean det var där! Har jag sagt att jag hittade en jättehärlig lila skjorta där? De gjorde jag iaf! O den e såååå skön :) Och snygg!!

Aja, borde väll kanske lägga mej en Kung nu eller nå? HAHA!

Här kommer några bilder, enjoy :)














Sist men inte minst....
Håll din "polare" varm!
Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0