Jag är kontorets största skämt

Jag säger som pappa: Nu är det tamefan för kallt.

Ja, men var inte det som att sätta huvudet på spiken? Det stämmer ju liksom. Tydligen är det tillomed 20 grader kallt i Stockholm. På Överturingen var det -33 och i Ånge imorse var det -26. Då fick jag liksom en slag i ansiktet. Hårt och skoninslöst. Det är minst 60 graders skillnad från mitt älskade varma land. Och ja, jag kommer att tjata om det lääääääääääänge. Bilen gick inte att öppna imorse, så fick låsa upp från fel sida, bilen ville knappt starta öven fast jag hade motorvärmaren i. Det är liksom inte meniingen att vi ska fungera om det är så kallt..

Men nu sitter jag på jobbet iallafall. I tjocksockar och med långkalsoner under jeansen. Med tjocktröja och ändå fryser jag. Jag är dessutom var i Thailandstiden. +6 timmar. Jag somnade halv 7 igårkväll och vaknade 2 inatt. Uscha. Men jag låg och trynade som en tjurig unge i sängen tills klockan ringde klockan 6, då var jag trött igen. Men jag fick på mej kläder, smink och plattade mitt förbannade korta hår.
Kom hit till garaget i tid (lyckat!) och åt mackor och drack två koppar choklad medans datorn startade, den var extra seg imorse då det var kallt ute och han har nog haft en minisemester då jag varit borta.

När jag kom in på kontoret fick jag första kommentaren av min bror: men du är ju inte ens brun! Du vet väll att man kan ha fönsterbort även om man dricker drinkar? Och alla: Hahahahahhahaha..
*Pang* - ville jag göra.
Och nu kommer Robin in och han säger samma sak. Var inte du i Thailand? Du är ju inte brun.
*Pang*
ville jag göra.

Och ja, jag vet. Jag är inte speciellt brun för att ha varit i Thailand i två veckor. Jag är ungefär lika brun som en svensk som har legat i solarium, ja ska vi säga, två gånger? Så jag är inte speciellt nöjd över min bränna. Men jag är brun på magen och på benen, jag har linjer. Dom syns bara inte i ansiktet. Så fuck you allllllllllllllll!!!

Flickor jag saknar och vill träffa snarast:

 

 

 

 



Pojkarna jag saknar, nämner jag inte.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vi måste träffas snarast :D <3

2011-02-23 @ 10:59:57
URL: http://jjeennnyy.blogg.se/
Postat av: Hanna Skattberg

Hej hur är läget?:D

2011-02-23 @ 11:14:44
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/
Postat av: Sanna

men gulletuss! Saknar dig med <3

2011-02-23 @ 11:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0