Trött, förvirrad och förväntansfull

Efter ett möte på 4 timmar inklusive lunch så är mitt huvud rätt trött. Jag är inte van att bli fullproppad med information, men skoj var det! Riktigt nyttigt att få höra och lyssna. La dit mitt eget ord och tycka i det hela också, tror faktiskt att det gick bra. Lunchen på mittis var god, men nu är jag tillbaka på kontoret, dricker lite vatten, åt en kubb och försöker få tillbaka fokus för dom sista 40 minuterna innan jag ska ta farkosten mot Ånge igen!

Har väldigt svårt att samla tankarna, för det enda jag kan tänka på är att timern inte tickar på motorvärmarstolpen och Thailand, mitt älskade Thailand. Eller jag vet inte om jag kommer att älska det, men det känns som det. Har nästan allt klart, ska bara spänna fast allt i väskan och packa handbagaget. Plus bestämma vad jag ska åka i, det är det som är det svåra, jag har ingen aning alls vad jag ska åka i. Det är jättesvårt att bestämma, sjukt svårt. Har en tanke på att åka i min blåa långa tshirt och legging, bara för att det är skönt att åka i, men jag vet inte riktigt. Kanske ska jag åka i mjukisar och en tshirt? gah, det är det jag har svårast att bestämma mej för, vad jag ska åka i. Det är en grymt töntig grej att ha beslutsångest över, men det är det jag har. Allt annat är klart och jag har börjat äta mina "mens-förskjutnings"-piller. Allt är klart för avgång. Eller jo, jag ska fatta vad som händer också.
Jag fick frågan idag: "Ska det bli spännande på söndag?" Jag blev tyst och funderade, vad ska jag göra på söndag? och sen slog det mej, det är då vi åker! Så då sken jag upp och liksom pratade på :) Såklart jag tycker att det ska bli spännande, roligt, underbart och förväntansfullt! Jag längtar efter det, ska bli roligt att se om jag gillar det. Den 27 februari är det 10 år sen jag var utomlands, det är lång tid.
Men för mej just nu, känns det som om att Thailand är början på något nytt, en stund att vila upp mej och tänka efter och självklart rida på elefanter!

Efter jobbet blir det promenad med Anna och sen semla hemma hos henne, mys! :)

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0