Underbart!

I mitt hjärta.

Jag älskar mina vänner! Det bara är så! Träffade Elin igår, underbart. Träffade Håkan och Patrik igår, underbart. Träffade Anna igår, underbart. Träffade Anna idag, underbart. Ska träffa massa flickor idag, underbart. Försöker planera i min förvirrade vardag med planer med söta flcikor och pojkar. Jag längtar och det kommer bli, jaaa, underbart!

Kvartal.

Om jag har insett rätt så är kvartal, en fjärdedel på ett år. Isåfall suger det.

Jag saknar att vandra runt i klackar. Att springa runt på uteställen eller krogar som en liten mupp. Igår hade jag på mej mina höga stövlar och det var underbart! Legging och tunika med "knytning" (eller vad man ska kalla det till), underbart!

Jag förstår inte.

Ibland behöver man inte förstå. Men ibland vill jag säga saninngen, hjälpa lite. Men jag hoppar det. Låter folk fortsätta som dom gör och går min egen väg, inte alls samma väg som deras.

En läskig sak.

Det knakar i min lägenhet. Överallt, det känns som om att det är någon här inne, men jag är ju liksom ensam. Funderade ett tag på råttor!? Men hur kommer dom upp ändå hit?
Jag bor liksom på våning 1, men 3 trappor upp.. Tål att funderas på!

Nu ska jag skaka rumpa lite mer till p!nk och sen iväg på fika och sen ikväll bio! :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0