Strulig uppdatering från en förvirrad tågåkare

Snart är jag i Stockholm. Inte alls lika roligt att åka hem. Av typ två anledningar: ingenting att se fram emot på typ 1,5 vecka och sen så är det förseningar och jag åker bak och fram.. Bad shit!

Har iallafall haft en toppenhelg! Massa mys, god mat, ätit årets första mjukglass, cycklat i rondeller för första gången, kikar skräckis, hört massa olika dialekter osv!
En bra helg helt enkelt!

Men nu vill jag mest bara krypa ner i sängen med min onda mage. Men det blir väll vid 12 ikväll det skulle jag tro! Min sätesgranne har dålig andedräkt och pustar och stånkar över sitt kyrkoarbete emellanåt. Längtar lite till nästa tåg, hade en mycket trevligare granne förra resan :)

Massa flum, men det är för att jag är hungrig! Men nu ska vi vara framme om typ 23 min, till huvudstaden! :P

Puss puss och underhåll mej gärna på sms! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0