Bakishäng med mamma efter en härlig helg i Ångebyn!

Haft en så sjukt rolig helg! Nya härliga människor, en sjuk mängd med alkohol och en massa skratt! :D Har med mej en cider hem, resten slurkade vi i oss, haha. Är hos mamma nu och ska bakisäta lite chips och dipp! Såg att hon hade ostbollar oxå, men efter mitt svull igår så vill jag aldrig mer se åt en ostboll som det känns.. Men kul har det varit! Och jag har en mängd blåmärken att lägga till i min samling sen Vemdalen, det värsta är väll det på höften, haha. Men men, nu ska jag umgås med mamma lite och ladda upp för att imorgon åka tillbaka till staden för ett par dagar och påbörja en ny kurs. Sista kursen för detta läsår :D Så sjukt kung!
 
Btw.. Så mår jag alldeles för bra för att det ska vara sant idag! Men man kanske börjar bli rutinerad? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0