Det är måndag.

 
Måndagar är alltid speciella. Är iallafall tillbaka i min älskade lägenhet, har fått träffat frugan hela två gånger idag och kylskåpet är någorlunda fyllt. Så långt är allt bra! Annars känns allt mest grått. Jag längtar efter både det ena och det andra. Resten vill jag inte göra alls. Den kommande tentan ligger över mej som ett orosmoln och jag längtar tills att förkylningen släpper helt och tån har läkt. Jag gillar inte då saker jävlas eller tar lång tid. Quick-fix är det jag gillar. Men ska nog spendera resten av kvällen med hoffmaestro, greys och mammas nagellack. Sen ska jag sova en massa timmar och vakna med bättre humör och hur mycker mer ork som helst imorgon. Sleep tight. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0