Tillbaka igen :P

Nu e man tillbaka i Ås igen för sista gången innan Sportlovet! Härligt! :D Konstig vecka, men jag tror den kommer gå bra! Tisdag ska man se på bio på förmiddagen, lunch på Wargen och sen föreläsning på Campus. Onsdag ska man mocka och rida, sen torsdag traktor + estet. Måndag pch fredag är vanliga dagar.
Jag har inte bestämt mej om jag ska åka hem på fredag eller lördag än.. De ha med vissa saker och personer att gö ;) Men de löser sej nog.. Ska iaf handla med mor på fredag i stan :D

Helgen + torsdagen rullade på med blandat humör eller vad man ska säga.. :p Träffade någon på torsdagen och de va nice och sen fredagen tyckte jag nog mest synd om mej själv kan man nog säga xD Kände mej inte hemma då.. :/ Lördagen var man ute med far och skotern och hälsade på alla brorsbarn och så. Idag var nog ungefär desamma. Gick till sjön å hälsade på alla 21 som var där :P

När jag kom hem for mamma och jag och kollade på valparna :p Så söta! Sen for vi hem igen efter att Wilda matat som och så :) Hann bara komma innanför dörren då innan brorsan ringde och undrade om jag kunde släppa ut Wilda och ja sa ja.. Gick dit och stannade och pratade med Stefan + familj på vägen. När jag kom fram till brorsan hann jag bara släppa ut hunden innan dom kom tillbaka från sjön, så de va liksom ingen mening att jag gick egentligen ;) men en promenad till xD
Sen skyndade man hem och skulle äta middag med kusinen Cizi och hennes kille. Sen åkte jag med dom hit, till Torsta! Full rulle :p

Hoppas ni hade en bra helg!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0