.

Istället för att berätta om den tysta leken
som på går eller han jag slog med en
handduk igår, tänker jag istället på en sak
som jag funderade på.

Ni vet pojkar.
Sådanna där som han en dingeleding ;)
I vilket fall som helst har jag funderat på dom..
Mycket konstigt eller hur?
Men till saken.

I stort sätt kan man dela in killar i två grupper.
En som tycker det är snyggt med rakat huvud,
solbriller, och linnen.
Och den andra gruppen är sådana där som bryr
sej hur mycket som helst hur dom ser ut. Om håret
är bra fixat, om kläderna är dom rätta och av rätt
märke osv.
Jag tror ni förstår..
Inget fel med det och jag sa grupper i stora drag!
Men nu till det jag funderade på..
Jag tror och visst finns det undantag. Men jag tror
att dom här grupperna är utspridda över vissa delar
av landet.
Som t.ex. tror jag att de finns fler "rakade huvuden" i
norr och fler "som bryr sej" i söder, runt om och i dom
större städerna.

Fick bara en fundering över det här idag då jag var inne på lunarstorm. Mallan18zeb



image3Kramkalas på lördag?
Ne, bror fyller 30 :D










Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Malan, jag är hemma. Kommer över med filmen nått ;)

2008-07-04 @ 22:21:40
URL: http://kajalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0