.

Kan börja med att er känna att imorse hörde jag på radion att Sverige hade förlorat igår.. Inte roligt alls, visserligen va dom flesta överens om att Ryssland var bra och att det hade varit en bra match. Men ja kan tro att det var många tårar igår...

Igår var ja iaf ute och promenixade med mina kära hundar, tror dom börjar förstå ett och annat, eller så var dom bara tagen av värmen ;) Dom satt iaf fint och lyssnade (oftast) då jag sa till dom. Fick lite regn på oss, men jag gör inte som mamma som vänder iaf. Hon gick med oss nästan halva, sen kom regn och hon gick hem.. Ska ut å springa med den vita token idag har jag tänkt! Sen sa pappa att vi skulle bada och simma med dom ikv då han kommer upp! Dom skulle bli av med pälsen xP

Idag jobbar man halvdag och det ska bli skönt. Far upp till stugan över natten igen och sen kommer ja tillbaka hit imorn för att göra mej klar för midsommar :D
Allt är inte riktigt fixat än, men lovar att allt kommer falla på plats!

Börjar lyssna på Bandit nu för tiden, faktiskt nöjd. Fast ibland blir det för hårt för länge.. xD

Och nu har jag på en till sak till alla dom där andra sakerna jag har lovat mej själv; Sluta fundera och krångla till. Tyckte den punkten var riktigt bra faktiskt, för om jag nu följer allt jag sagt så kommer ja förhoppningsvis vara en bekymmerslös prinsessa om bara ett par dagar ;)

Tessan kom till mej igår och så :p Vi åt glass och kollade på sex and the city. Måste erkänna att jag älskar den serien! Men de va inte de jag skulle komma fram till.. Jo, jag och Tessan satt och pratade där och jag kom på att man borde kunna säga nej. Altså nej rakt av.. Eller hur var de? Om man pratar med någon, också vill den träffas och så och allt, och du vet ej vad du vill. Ska man då helt enkelt dissa rakt av? Även fast han skulle kunna vara hur snäll som helst och iallafall fungera som kompis? ;o
Vi kom iallafall fram till att vi inte kom fram till någe.. Men ja, livet är en aning annorlunda ibland :p
Tack Tessan för att du kom och hälsade på och du e så söt på moppen :D

Men nu vill jag önska alla en riktigt härlig midsommar och så kanske vi ses på Säter!

- Somrig?
- Nej.
- Het?
- Ja, alltid i ditt sällskap.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Hej Malin det är Nicole elenas systerdotter.

Elena sa att du skulle behöva en ny bloggdesign

och jag har en bloggdesigns utlottning så att om du går in här http://nicolebambi.blogg.se/2008/june/design-utlottning.html#comment och kommenterar om varför just du ska ha den så kan du ha en chans att vinna den välj om du vill ha 1:an eller 2:an

2008-06-21 @ 19:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0