Många dagar på ett inlägg:)

Fredag..
Tycker ej om denna fredag. Vaknade på fel sida eftersom jag visste vad som väntade.. Sjukhus. Åkte dit och var arg på doktorn redan innan jag träffade honom.. Han var såklart försenad och när han väl kom var han värre än vad jag kom ihåg.. Min dom blev att det typ är desamma men värre. Men fick ta nya provet för att kunna jämföra dom sedan och den nya medicinen består av alvedon och ipren. En av varhe 3-4 gången dagligen.. Jävla pissdoktor, kan slå vad om att han inte har någon sån där "doktotlicens" så de e därför han inte han skriva ut ett recept på en riktig medecin.. Skrev på far och mor som en tok, men sköterskan var iaf förstående sen. Kollade iaf på en rumpa, ett plus:)
Sen for vi hem och det var en slående tystnad! Åt iaf på "nya saqqara" och sen var de GarvSyra! Älskvärt! Så jävla kul att man typ kunde dö! Sen skrek vi på varandra mer på vägen hem och jag var lite på botten innan jag for till therese! ;D
Mamma hämntade mej på natten och Råkade lura henne att jag var hos "ngn" i Ånge, haha!!!

Lördag.
Vaknade vid 11. Förtjänade sovmorgon. Knaprade piller så inihelvete och sen frukost. Kollade kataloger och beställde två saker. Sen promenad med en tjejtokig sötnos till hund! Efter de körde jag och pappa bil, har även lärt han ecodriving! Ja e sååååå fucking stolt! Träffade även på en älg, körde iaf ej på den! haha :p
Sen så var de middag, fucking matte och precis nu la ja sötnosen i säng! Barnvakt ikv år Ronja! Hon och jag har dansat loss till Mora Träsk, och satan vad jobbigt altså!!!
Nu ska jag sitta här ikv och snacka skit och så^^
Även hälsat på hästarna och dom nya och gamla vovvarna som bror har! ;D

Söndag.
Imorn blir de tidig morgon, dusch och sen tåg till stockholm! Härligt! Macka, godis och dricka med och väskan såklart! Sen ååååååååååååker vi! ;D Globen på kvällen, härligt!

Måndag.
Vaknar på hotellet kan jag tro, sen var de shopping:)
Åker tåget till stan vid 4 och mamma kastar på mat på tåget å de åker förbi Ånge vid nio.
Men dit e de långt!

Puss på er och sakna mej en massa <3

Kommentarer
Postat av: Elena

Haha, så vi träffas inte på julskyltningen?

2008-11-29 @ 22:27:53
URL: http://elllena.webblogg.se/
Postat av: sanna

kommer sakna dig massa imorn! fucking ns utan malin, not good! PLUS fucking urinvägsinfektion lix :P

2008-11-30 @ 11:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0