Halvbakis :p

Den här dagen har varit lat, men endå väldigt arbetssam :p
Både på insidan o utsidan!
Flyttat tillbaka hit upp till Östersund iaf. Precis klar med att packat upp och en timme sen jag serverade mej själv middag. Känner en stress på insidan. Vill inte sitta själv i den här stugan i vinter. O samtidigt gillar jag stället mer än vad man kan tro :) Helt underbart vid sjön och hyresvärdarna är söta ;D O vovven sen!! Träffat han två gånger idag och han piper så gulligt då han ser mej :)

Varit lite halvbakis idag med. Långt ifrån lika illa som igår, men så att man inte är så sugen på godis eller mat precis=/ Men har ju fått allt gjort som jag skulle idag endå =)

Sen verkar de som om ryktena från helgen fortsätter gå. Dom är iallafall inte sanna! Så sluta ljug med er och ta reda på sanningen. För mej spelar det ingen roll vad ni tror, bara ni inte förstör de jag vill :)

Nu ska ja strax kolla på csi och va livrädd som vanligt!!
Puss på er :*
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0