29/12-09





Som alla säger så säger jag det oxå. Det är kallt! Har ca 28 här hemma och det var 32 minus när vi kom till Minne när vi var på väg till Sveg och Dollar :p Handlade en mass där och även på en liten annan affär på sidan om :) Fikade även på ett fik i Sveg och mamma lyckades med att elda en servett.. xD
Jobbar i kylan, men håller mej iallafall inne på kontoret så jag slipper största delen av kylan!
Har även handlat på Domus idag, krångel med någon jävla filé och man var skabb som tusan. Inte ens sugen på godis. Men nu är jag sugen på något gott, som fan. ;o

Håller tummarna för att Posten får fingrarna ur arslet imorn så att jag får min älskade telefon! Bara väntat sen Lucia och dom jävlarna lovade att jag skulle få den innan jul.. Sista dagen imorn, sen är de ju nästan nyår! ;o

Bilden är från Juldagen och min älskade skinklänning är på! <3
Nyår ska vi flickor äga igen!
Puss :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0