Happy day :)

Dagen började med att man höll på att dö av trötthet.. Men fick på mej ridkläderna och klev utanför dörren, där hälsade man på vovven och sen fick man skjuts upp till bussen :) Kom på när jag kom upp att jag skulle få vänta i år på bussen.. Men tydligen fanns det en annan buss som plockade upp mej och jag kom tidigt till skolan :p Satte mej i soffan där och när alla andra kommit så bar de av till stallet. Kunde ej ha teori, eftersom att alla hade glömt böckerna.. Så vi åt frukost och den hade vi hoppniing :) Riktigt roligt! Och jag hade sötOscar<3 Han e så rolig att rida, även fast de kanske ej blev perfekt jämt och att de var nära en avramling helt plötsligt (a)
Efter lunchen var det skoning. Bakhovar. Trodde jag skulle dö. Men till slut gick de och alla i gruppen klarade de! Så nu har vi alla tappskolicens eller kompitens  kommer ej ihåg vilket det rätta ordet är :p

Väl hemma åt jag choklad först av allt, såååå gott med mörk choklad :) Och kollade tv, sen blev de dusch och sen middag. Har sedan gjort lite läxor. Förstår ej så mkt, men försöker iaf :D

Snart är det House på tv och de ska ja se ikv :)
Och just de ja, mina ben skakar som tokar, tihi!

Även att jag hunnit lyssna igenom både Britneys och PCD nya album ett par gånger ikv!

Att drömma om att föda kan betyda att vi står i början av någonting nytt i livet, det kan vara en idé eller ett projekt som håller på att ta form.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0