Chic är på jobbet.

Igår var en speciell dag med många småstunder av sovande. På kvällen blev planer ändrade och över hoppade. Hoppsan* Tror inte det blev någon skada skedd. Och ja, håller med, jag äter för mycket gosaker. Men de e ju så gott.. ^^ I vilket fall så målade jag mina egna naglar igår. Fingrarna målade jag i fjällen och tårna fick samma goa färg i går :) Såg 9 avsnitt av Sex and The City oxå! Måste säga att det är en härlig serie :p Målande även en annan nagel, så vackert xD

Sen så är det ju måndag nu! Vilket innebär en ny vecka av jobb! Men denna vecka så är det ju fäviken! Så jag jobbar bara till onsdag eller torsdag. Känns ganska nice! Hoppas på finväder bara! Annars blir man ju så blöt.. =/



"Att bli knullad är en bekräftelse på att man lever"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0