.

Groggen bråkar med kroppen, men balansen börjar att återställas! Till frukost än så länge har jag ätit dipp (jääääättegoooott!) och snart blir de mackor som har varit i ugnen och goat på sej! Funderar på att dra något avsnitt av True Blood egentligen.. Synd att vara inne på en sån här fin dag, men vad gör man inte för en fin fylla? :)

Sminkningen och sånt kommer troligen ut här på bloggen om någon dag eller liknande, är för tillfället lite för seg och längtar bara till mackor och sängen!

Jag citerade Pappa på fejjan och nu tänker jag citera Meredith Grey; "The beast is awake!" Mina älskade vänner kommer första och jag förstår också.. Känns just nu väldigt jobbigt, men vad gör man inte för något roligt? haha! Har iallafall fått fram mitt budskap till någon på något sätt, så nu får man se vad som händer. Egentligen suger jag på de här, men jag gör de fan Bra!!

Puss på er och krama er själva <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0