Fucked up



Känner mej totalt borta. Eller väldigt närvarande och oftast väldigt arg. Ser regnet som trillar ner utanför och känner att argheten utbyts mot en hopplös känsla. Hade tänkt gå ut och gå på lunchen, men skulle gissa på att jag stannar inne med en varm choklad istället!
Känner helt enkelt hösten komma krypande. Ska bli skönt, men samtidigt tomt. Och känner att mina två halvtidsjobb snart inte kommer att vara lika spännande, utan mer bara vardag..

Idag var det vardag med en krydda i, men det kommer det nog inte ofta vara. Har tusen uppgifter runt om mej, men kan inte tänka mej att göra annat än att ta lunch nu. Inte för att jag är hungrig, utan mest för att jag inte får tag på pappa nu när jag behöver hjälp..

Aja, förutom allt trassel så är jag glad, haha :p

Lite bilder från Twilight! Min vardag är vampyrer och nu väntar jag på nästa film om Twilight (som tydligen kommer ut 2012) och nästa avsnitt av True Blood (som kommer ut på måndag)... När Vampire Diaries ska börja igen vet jag inte! Väntar med spänning :)

















Kommentarer
Postat av: vägen fram vägen till RECEPT-OCH VIKTBLOGG LCHF

Hej! Har du någon kroppsförebild?

2010-08-18 @ 11:23:38
URL: http://vagenfram.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0