Söndag kväll. 4:de Advent

5 dagar till jul. Usch vad pepp man är *not* Men klickade precis hem nya klänningar till juldagen och nyår, om nu sakerna passar *hoppas* :D Har varit ute på sjön idag med Håkan, Malin och Patrick :) Riktigt skoj var det och jag kommer säkert att ha träningsvärk imorn av allt pulsande i djupsnö som kom över knäna!

Jag älskar min hårfärg som ät helt underbar! Tack för hjälpen älskade Therese! <3

Gjorde precis appen som visar mitt favoritord på fb, ordet blev Mej, hmm, undra om jag är lite egotrippad? Sen måste jag erkänna att facebook är grymt överskattat. Håller på att dra ner på mitt användande av det och jag måste erkänna att det går bra! Loggar kanske in där ca 3 gånger per dag nu, istället för 30. Ge mej en silvermedalj tack!

Sen är alla julklapparna klara, endast rimmen klar! Om jag nu orkar med dom.. Men kul e de om man kommer på något bra ;) TIHI :D

Nu ska jag sova. En ny vecka med nya diskussioner väntar. Yippie..

Puss puss och nyp i rumpan

 

Fina pepparkakshuset! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0