Mardröm

Jag sitter på en sol stol (en sån där liten som är ihopfällbar) bredvid husvagnen som vi troligen bor i. Min sovplats är i denna stol och huset som är bakom husvagnen (man ser det inte från min plats) brinner. Brinner som fan! Jag ser de och en massa människor runt om, men ingen försöker släcka eller något utan alla drar i saker och grejer. Helt plötsligt så är branden över och det är aska av alla grejor och ruiner av huset. Även stolen jag hade sovit i var bränd och man såg mest bara stommen.
Helt plötlsigt är vi uppe på en ås och alla håller på att lugna ner sej.. Brorsan plus en till (!) hade under natten drarit iväg i vild fart efter några och han kom tillbaka då och sa att hans bil var stulen. Dom hade jagat dom (som troligen) hade satt eld på huset och på något sätt hade dom voltat med bilen, landat på taket och tagit sej ut genom en 1 dm springa. Efter de hade bilen blivit stulen (!). Så när han nu var tillbaka gick vi runt och viskade och han berättade allt det om biljakten och att det var läskiga personer. Helt plötsligt gick vi förbi Elin, hennes bror Robin och hennes vän Marlene, och efter att bror försvunnit till sina vänner gick jag tillbaka till dom och då skulle dom åka på skiweek! (De var sommar i drömmen) Jag blev avundsjuk och dom åkte efter bara lite snack, varav Marlene hela tiden låg och asgarvade på gräset.
Helt plötsligt är jag tillbaka vid husvagnen och min förkolnade stol. Försöker gräva fram saker under (den hela och icke rökskadade) husvagnen och då kommer Boije. Jag står med typ konservburkar (!) i famnen och han kommmer fram och klappar mej tröstande på ryggen och frågar om allt är okey.



Sen vaknade jag!
Hade panik för att berätta de här nu, för jag vill INTE att det här ska hända! Verkligen inte! Men man kan ju undra vad det betyder och vad vissa folk i drömmen betyder ;o

Vaknade iallafall hel och hållen och nu ska ja krypa tillbaka ner med "Champange flickan"! Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0