Tomt kaos! - What?

Sitter här i stugan och har sökt på högskolor, packat ner några tavlor och kommit på att jag kanske borde träna magen. Listan är lång på vad jag borde göra. Men vem orkar? Fick sluta tidigt idag och planen var att jag skulle hinna med en massa saker, men nej. Som alltid är det tv, mat eller sol som kommer före! Och ingen tror att jag har mycket att gö, gah! Antagligen så är det mitt huvud som gör mej galen och inte grejerna jag ska göra.. Eller så är det en kombination av båda..
Att jag ska hem på onsdag stressar en hel de med, för jag vet att då ska allt "onödigt" vara packat och allt ska vara klart för att åka tillbaka till grundstart. Iallafall för ett par dagar. Mat ska även planeras och gah, stressexsem?

Kollar runt i rummet och det ser ut som ett tomt kaos. Går det?

Borde duscha nu, andas och sen kanske komma ut som en ny människa som gör något år allt de här! Samtidigt som jag känner allt det här är jag glad! Grymt glad för att jag har fina vänner, fin familj, underbar praktikplats och en ny lägenhet att flytta in i :) Dessutom har jag planer för dom närmsta veckorna som kommer äga! Och ja, min vän någonstans i världen, BEHAVE! ;)




Fredagkväll i Vemdalen V.6!


Kommentarer
Postat av: kajsa

Vad bar att du sökt högskola :) Vad blev det?

2010-03-16 @ 09:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0