Murphys lag, ett modernt tänkespråk som formuleras ungefär "om något kan gå fel så kommer det att göra det".

Den lagen är som en böld i arslet på en cykelsemester för mej idag. Alltså är den inte positivt alls. Om man inte gillar bölder i rumpan, men det tror jag inte jag gör iallafall.

Men det började med att jag knappt kunde se på höger ögat imorse, för det var något där. Sen funkade inte motorvärmaren, bilen var igenfrusen. Kom 10 min försent på jobbet (kick my ass) och här var det en röra. Allt går mot kaos och utan mej är det tydligen kaos här. Yey^^ Motorvärmaren funkade inte idag heller här på jobbet och den slog ut alla andra motorvärmare. Med pappas hjälp över telefon fick jag till det iallafall! (applåder) Sen gör magen ont, jag tror den hämnas sen helgen.

Och appropå helgen, så måste jag säga: KUNG! Helgen var fylld med alkohol, söta människor, vickning på rumpan m.m.! Helt underbart!

Olika förfester varje kväll och träffade många mysiga nya människor! helt underbart! :) Puss på dom! och tusen tack till min söta pappa som hämtade mej i Vemdalen på söndagen :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0