En liten busig lista.

10 FAVORITER
Färg: lila
Mat: tacos
Band/Artist: volbeat i mitt hjärta
Film: Twilight knk!?
Bok: Vampyrböckerna
Sport: hästar.
Årstid: vår
Veckodag: lördag
Glassmak: päron eller choklad, eller varför inte pitage
Tid på dygnet: sovmorgonstid

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: frysen, ondmage, men nöjd :)
Smak: frukost
Kläder: baggyjeans, linne, huvtröja och "sjal"
Bakgrund: bandit.se
Nagellack: vacker blått (lite slitet kanske)
Tid: 08.16
Omgivning: kontor
Irritationsobjekt: mage


6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: tror jag inte 
Brutit mot lagen: ne, tror jag inte.
Blivit arresterad: nej
Badat naken: japp
Varit med på TV: ja, ni vet när man var liten och det var om skolan på tv *smile*
Kysst någon du inte känner: typ ja

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Therese, Sanna, Ida

Du tycker om: söta, gulliga personer :)
Du inte gillar: ÖH, dom som e dumma kanske?

2 VAL
Kaffe eller te: Vatten
Vår eller höst: Vår

1 ÖNSKAN: att jag var så rik och nöjd att jag fick välja själv om jag ville jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0