Puss

Har varit borta ett tag. Eller jag har varit vid datorn, men min älskade dator håller på att klappa ihop och vill verkligen inte veta av bloggen..

Verkligen rädd att den ska dö på riktigt med alla mina saker på den.. Fick precis starta om den (sitter med minidatorn i knät) och känner att jag dör med min dator snart..

Har hunnit med en massa!
Jobbat helg, jagat med papi och Zece, varit på thaimassage (hon checkade min mage och tyckte jag hade tränade lår (!)).

Nu ska jag fixa i lägenheten och ligga i sängen och mysa med mej själv! Den ni..

Har dessutom en massa kläder på mej för det är sååååååååååååå kallt + att mina kläder i torkrummet inte torkar. *irriterande*

Har dessutom knäppt en massa kort, men dom är på datorn som mår illa. Kommer senare om jag kan rädda dom :)

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0