Kramas allt ni kan!

Jag hade en förjävla usel dag igår. Fick fint stöd, men förövrigt var den usel.

Men nu lägger vi den bakom oss. Dansade rumpan av mej imorse och är hardcore idag! Idag ska jag fatta beslut, ta diskussioner och vara mitt bästa jag.

Visste ni att människor blir lyckliga av att kramas? Att man ska krama minst 10 person eller kramas minst 10 gånger per dag? Att det ska höjd lycklighetskänslan mot dom som är ickekramare. Jag är en ickekramare om det inte gäller födelsedagar, om det hänt något eller om det är mina älskade närmast hjärtat som vill kramas. Sen alkohol gör alla mer kärvänlig, på fyllan kramas alla. Vem vet, kanske är det därför vi alla är mer lyckliga på fyllan? Pga alla kramar?

  



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0