There goes my hero, I watch him as he go

Imorse tog jag en sovmorgon på 5 minuter, igen. Drömde att jag pratade med mamma, lite förvånad jag blev när väckarklockan ringde och jag inte pratade med mamma, whata fuck? Riktigt verkligt. Sen har natten bestått av en miljon mer drömmar och som vanligt var mina 8 timmar, som annars är perfekt, för kort.
Igår blev det 2 varv runt forsön, 1 mil. Duktig Malin! Mellan promenaderna hann jag köpa Resorb inför forum, Hårfärg för mitt snygga miljardfärgade hår som ni ska tillbaka till 2 färger och mörkchoklad med blåbär, en av dom godaste smakerna. Finns bara med Lindh, men några kronor mer är värt det, underbara mörka choklad <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0