Fullproppad vecka, välkommen!

Igår var ingen bra dag, slogs med äckliga saker som jag inte ska behöva göra och sen gick det lite mer dåligt på det. Men men.. Idag är en ny dag! Trött är jag egentligen inte, men kroppen är det. Jag vill inte sova, men bara ligga ner lite på sängen i typ tre timmar till skulle vara tummen upp! Men ist åker jag och jobbar om 20 min :)

Förutom jobb den här veckan ska jag träffa vänner! Igår träffade jag Tess, ikväll ska jag träffa Josse (träffade henne en snabbis igår med :D ) och på torsdag ska jag träffa Jenny! Nice! Onsdag ska jag skruva bil efter jobbet... Intressant! Sen fredag är det att steka hamburgare på skogsvallen och sen lördag är det kalas på dagen och sen Ljungarocken! Söndagen, ja den lämnar jag åt sitt öde... :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0