För den outbildade är ett A bara tre pinnar.

I tisdags föddes lilla fina flickan, hon som jag ska få snusa på idag, ska bli så mysigt! Jag längtar!
I onsdags jobbade jag en mördardag (7-18,15) och sen efter middag myste jag med jenny. Det blev ett varv runt forsön och sen glass och mys på shell, gillart!
Igår jobbade jag en kortis, var på Vc och sen åkte vi och solade, blev tyvärr inte brun :o Efter lite nördar så var det städning som gällde, trodde de skulle ta ca 1 h. Städade mellan 9 och 12. Shit.
Upp kl 6 imorse efter alldeles för få "sovtimmar" och sitter på jobbet nu. Är här till 11, börjar 12 i ånge. Varför jobba då man kan vara ledig liksom?
Sen ikväll kommer min ida och hälsar på mej! :D Ska bli så kul! Skäms lite för att jag inte varit ner, men jobbar man helger så blir de svårt.. :| Iallafall kommer hon och hon stannar hela helgen! Hon ska med och fira min bror ikväll (som fyller 33, snart 40!) och hälsa på beeeebis!
Sen ska vi nog mysa och förhoppningsvis sola i helgen! Kanske dricka lite vin eller liknande :)

Nu jobb, längar tills klockan är halv 7! :D Puss!




Varför ska man tänka och vara ledsen för det förflutna, när det som händer händer just nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0