Igår var en riktig fikadag!

Anna och Lucas kom först och fikade och vi pratade och busade och hade mys! :) Sen när dom hade gått hade jag tänkt en promenad, men då kom Pära och fikade istället, skoj! Han erkände att jag är bäst, så allt känns ju liksom sååååå bra!

Tog en dusch imorse, vilket betyder att jag har lilla my-hår idag. Men jag är iallafall inte arg :p Sov riktigt bra inatt, tomt att sova själv, men man får vänja sej tillbaka efter helgen helt enkelt :p Imorn går jag på jouren för första gången i mitt liv, känns som om att snön gärna får vänta en vecka till iaf (a)

Idag efter jobb kanske det blir lite fix i lägenheten, kanske ta fram symaskinen och så eller så blir det helt enkelt några avsnitt av vänner :p Imorn ska jag få middag av mamma och troligen ska vi fixa med bilder! Innan det tänkte jag försöka klämma in en påhälsning av farmor :)

Inte alls avunsjuk på Jenny som åker utomlands, inte alls, inte alls... ;)

Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Jenny

hehehe ;)

2011-11-08 @ 08:17:39
URL: http://jjeennnyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0