All I ever wanted, All I ever needed, is here in my arms.

Eller inte riktigt. Men om två veckor kanske, eller 1½.

Då har jag flyttat in i lägenheten, tagit beslut om hur jag ska jobba i vinter, har en underbar människa hos mej och livet ska helt enkelt flyta på obehindrat då :)


Helgen har varit helt underbar!
Ledig fred-mån. Träffade Tessan på fredagen för en långfika och snack och glada skratt! Hälsade sen på Anna en sväng innan tåget gick och fick jättegod middag och pratade med lillaLucas! :)
Sen gick tåget mot Uppsala, möttes av en galopperande (ja, ni läste rätt!) Ida! Underbart! Sen mot hennes lgh och träffa hennes pojkvän! Kristian, snacka om att det var kul att få ansikte på personen som man hört så mycket om! Tyckte dom var så söta ihop :D
Vi gick på stan, snackade mycket, var allmänt slö och gjorde även ett misslyckat försök att se på bio ;)
På söndagen sa vi hejdå och jag gav mej iväg genom Uppsala på egen hand (stolt) ! Hittade till stationen där jag mötte Josse! :) Hade lite problem med bussbiljetten, eftersom man tydligen skulle skicka ett annat sms då, haha. Var dessutom bara nitton hela helgen (I like) !
Kom fram till Josse, hälsade på alla hästarna och dom som ägde stället! Tog till och med in den lilla söta tvååringen :)
Hade en otroligt mysig dag och natt med Josse. Mycket Wordfeud, hästar och mys! :)

Måndagskvällen kom otroligt fort. För fort. Började med att tåget var försenat 30 min vid påstigning, sen blev det sammanlagt 1 timme sent när jag kom till Ånge. Helt ok för mej om det inte hade varit så att min lilla söta mamma fick vänta så länge i mörka läskiga Ånge :/ Kom hem iallafall och kvart över 3 kröp jag ner i sängen!
Gjorde ett försök att snooza imorse, vilket resulterade i att mamma väckte mej och sa att jag försovit mej!
Hann till jobbet i tid, men är osminkad, förkyld och trött.

Dom få bilderna jag har från helgen kommer att komma så småningom! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0