Puss & Kram

Hej hopp!

Långfredagens utgång med pinglor var helt Okey! Okey antagligen för att vi var bara så där lagomt berusade (vuxenord? vuxenpoäng?), men ändå så hade vi såna där underbara stunder då vi typ vek oss av skratt eller bara reagerar på ett ord. Haha, synkat och roligt! Vin gör dessutom att man känner sej så där lite snyggare, like!

Lördagen blev lugn, kallt ute så jag spenderade dagen inne med tanken att lägenheten skulle bli skinande, men tydligen nådde inte tanken hela vägen fram. Konstigt ?

Söndagen och fram till nu har lägenheten inte gjort något åt sej själv, men diskat har jag hjälpt den med. Annars har jag promenerat och försökt tränat. Som sagt är motivationen låg, men min söta vän Therese drog ut mej på en promenadrunda runt halkiga elljusspåret iallafall! :)

Imorse gjorde jag en snabbpackning, fattar inte hur jag lyckades fylla en ikeakasse och en väska när jag ska vara borta i fjällen i 4 dagar? Visserligen tar min älskade onepiece lite plats <3 Förstår varför man gör en planerad packning.. ;)

Iallafall åker vi idag vid 3, ett stopp på dollar är en självklarthet och sen blir det mys med fjäll-luft för fulla muggar!

Nedan är hotellet som ligger nedanför våran stuga :)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0