Minisemester är kul!

Har en minisemester och jag älskar den! Träffade så mycket folk igår och var verkligen as-social! Wihoo! :D Morgonpromenad med Jenny, lunch med Anna, fika på Juånäs med Farmor och Alvora, sist men inte minst middag med Jenny, Tessan och Josse :D
 
Nöjd tjej!
 
Har bjudit mamma på lunch idag, nu dör jag på mina fötter. Eller betten jag har där. Kul att vara allergisk när man är 21 år.. Mamma tyckte jag skulle gå till farbror doktiorn, men jag tar "sluta-klia"-piller och smörjer med salvan jag fick i fjol eller året innan :)
Håll tummarna nu!
 
Idag ska jag och Jenny värma upp för morgondagens bus! Ska även försöka knäppa mer bilder imorn, bilder är kuuuuul!
 
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0