hej där!

 
Igår var vi ett gäng som var på bio, Iron Man 3. Var så himla emot att se den, men Jossan bokstavligen lurade med mej och mot alla odds så skulle jag vilja se ettan och tvåan. Jag vill oxå ha en sån där grej, vet inte vad det kallas, men typ ja, ni fattar? Tycker det skulle vara lite coolt! Så jag tyckte filmen var bra, kan vara mycket för att det var 3D, även om jag blev lite rädd emellanåt, haha. 
Innan jag fick skjuts enda hem till Östavall så blev det en glass på McDonalds, så hiiiiimla gott! Johan är så snäll att han skjutsade mej enda till mammas dörr och jag somnade mellan 1 och 2 inatt. Inte alls så där jättepigg då jag klev upp halv 7 imorse. Men väl på jobbet så var det riktigt kul att vara tillbaka! Sjukt mobbad för att jag är ett növel och haltar, men alltid glädjer det någon (många)! Sen blev jag bortskämd med middag hos farmor, sjukt gott! Lax-gratäng typ med potatis och hembakat bröd med äpplekaka till efterrätt! :D Sen var jag och kramade på pappa lite, han åker ju bort igen imorgon så jag måste ju passa på ;) Sen en sväng till största brorsan, snusade på minsta barnbarnet (hon på bilden) och pussade lite på hästen. Visserligen med två staket emellan, men ändå :P 
Nu myser jag och mamma (framför en varsin dator) med kalddkaka och jordgubbar! Riktigt härligt med lyx då man kommer hem :D Imorgon blir det jobb igen, tycker det är riktigt kul även om jag känner att man inte är van att vara på hugget 9 timmar i rad!
Resten av helgen lär flyga förbi med en jävla fart, men mamma ska visa mej lite yoga och mindfulness för att vi ska slappna av! :) Woop Woop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0