Woop Woop!

Hello hello!
 
I helgen är det den trevliga helgen vecka trettiotre som ska förgyllas med en festival vid namn Ljungarocken. Vi kommer vara ett galant gäng och mest fantastiskt är att mina "josefinisar" kommer hem! Den ena idag och den andra imorgon, vem är då gladare än jag? INGEN! 
 
Igår blev det ett glas likör eller två, tackar Eskil för det eleganta och excellenta tipset! En likör som är stark i den första smaken, i den andra och slutgiltiga smaken känns det som om man har en Anthon Berg (chokladen med marcipan i för den ovetande) i munnen. Mums!
 
 
 
Utöver det har jag semester idag, eller jag är ledig, men jag väljer att se det som en minisemester, he he. Är pigg och kliver upp kl 7 utan klocka då, ibland undrar man om huvudet har något fel (men det har det inte, hoho). Ska iväg till min "lillebror" snart och få hjälp att fixa bilen! Vad skulle man göra utan sina bröder? 
 
 
 
 
Exempel på hur mina larm kan se ut på morgonen, beroende på vilket humör jag är när jag går och lägger mej och när jag ska kliva upp på morgonen! Och självklart vilken tid jag lägger mej på kvällen.. ;P
 
Och kom ihåg att testa gröten jag gjorde som nyårslöfte vecka 28, supergod! Första gången jag testade med kardemumma i, tog såklart lite för mycket, men gröten är en favorit! Känns nyttigt och som en bra start på dagen!
 
Woop Woop!
 
Sen så kan jag säga att det var typ kallt ute imorse, typ frost på bilen och jag klev upp kl 7, vart tog min älskade sommar vägen? Och sen såg jag att det skulle regna hela kvällen och natten. Sorg i mitt hjärta!
 
Men jag struntar i allt sånt och ser fram emot fina vänner, ett stänk alkohol och sen att jag ska få se D-A-D ikväll! Wooop Woooop! :D
 
Ses på Ljungarocken! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0