Äntligen onsdag! (y)

 
Mamma var på semester med moster och Sture, är tydligen hennes lilla barn fortfarande (yey!), så jag fick presenter! Ett jätterör med mentos och två tavlor med Marilyn Monroe! Ena var lila och blev genast en ny favorit!
 
 
Tänkte bara berätta för er att det kommer bli fantastiskt fint väder mina första fyra semesterdagar! Idag åker jag och Sako ner för vårat första stopp hos våran saknade Josse! :D
 
 
Sista dagen innan minisemestern började halv 6, körde lite traktor! (y) Sen kontoret resten av dagen och snart beger jag mej mot Ånge på ärenden, sen hämta Sako och sen jävlar åker vi söderut! Wooooooop!
 
Annars har mina dagar varit förvirrande proppfulla, sömnen har varit lite väl kort, men vad gör väll det?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0