4/12-2008

Dagen började med nationella prov. Och JA, det gick satan.. Vill verkligen inte att allt ska gå så illa. Men tydligen ska det göra det. Tycdligen ska de inte gå bättre. Altså dagen började med fyra timmars prov.
Sen häst och de går ju lika illa som alltid
Efter de hade vi teori-idrott. Och ja, intressant om bara kroppen + huvud kunde va med på lektionerna.

Från och med nu kommer jag säga ifrån.
Kroppen är slut, så de blir så.
Sorry.....

Nu kommer en sanning komma. En humor-sanning!
Funderade då ja satt på de förbannade provet, och gissa vad jag kom på??
Han med dom onda ögonen, han som "ingen" vet vad han heter/snurra med handen, han med träskorna, eller någon annan som finns framför en varje dag. Att det skulle aldrig fungera. Visserligen är jag kräsen. Men ju länge tiden går mellan att man har närkontakt med någon, desto svårare har jag att se mej ens kyssa någon. Vet hur härligt det är, men de känns mer, ja motbjudande. Det känns fel att bjuda in någon i min stuga, fel att hålla om någon så hårt att man istället är rädd att förlora dom. Vet att man bör ta chansen, men tanken mottalar.
Och sen humorn.. Desamma gäller det ordet som börjar med S och har tre bokstäver. Humor att de kommer från mej^^

We always gonna feel love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0