Bortblåst, men lycklig!!


Jag har kanske varit död nu ett par dagar, men roligare får man leta efter!
                                       Tog krogen-oskulden och dansade röven av mej! Bokstavligen talat..


Jul rullade förbi och jag överlevde, fick de mesta jag ville ha :) Bara en sak som jag måste byta.. Sen juldagen, åkte skoter och hade de bra. Sen blev de lite vin och cider innan taxin kom och drog oss till mittis i ånge. Promenarade in utan problem och FUCK va roligt ja hade! Några elaka blickar, men wtf! Ingen kan sabba de asså! haha :p
Inge bakis av ja igår hlr.. hade ju kanske sin förklaring^^

Idag e de så grymt tråååååååååååååååååååååååååååk! Kan inte fatta vart allt de roliga tok vägen`? Händer inget och folket är såååååååååååååååååå tråkiga.. UScha!!
Men men, jag går djupare och djupare in i nunnelivet.. Men klarar mej nog allt! Bara de att jag glömt bort hur man gör^^

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Säkert att den är i behåll? ;)

2008-12-27 @ 22:58:23
URL: http://jjeennnyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0