"Eat me up"

Kom på de nu, att nu ska jag vårda mina axlar och framaxlar, för de ska fan va fint te den 25te! Laddar redan och är redan nervös, men saaaatan va ja längtar! Vet att mkt folk kommer va där, folk som man kanske ej helst träffar, men endå, kul:) Tror och hoppas att ingen sätter käppar i hjulen för de här, för då jävlar ;D

Magen jävlas så in i helvete, så att ja skulle kunna ta livet av den! Och tack vare den så äääääälskar jag godis och vill bara ha mera!! Muuums va ja ha äti! Men ha redan borstat tänderna nu så nu e de över mohaha :)

Klinik i stallet idag, skonsamt för magen och tröttheten (vilken va lätt värd de), löshoppning var det vi kollade på och de var riktigt lärorikt och kul att se :p somnade nästan i bussen på vägen hem tills sanna skrek och väckte mej innan hon såg att jag blunda, sötnööten^^

RIktigt besviken på vissa endå. Fast egentligen bryr jag mej inte, vet fan inte varför jag inte bryr mej heller. Men jag vänder på de och ser de som om att dom levt ett tråkigt liv och det har verkligen iinte jag <3

Dont play, Dont make, Dont be serious.
Just eat me up!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0