Han vill jag ha!

Det luktar väldigt gott i mitt hus nu kan jag säga! Nybakta pepparkakor! Ja e så duktig så! Gjorde tacos som min gormemat idag och sen så har jag diskat (lagt in disken i diskmaskinen, bråkat med luckan där man ska ploppa i diskmedlet och stängt luckan) och fixat dom underbart goa pepparkakorna! Som dessutom är både laktios och gluten blablabla* Kom ej ihåg va de hette, men dom som är de kan tydligen äta dom iaf :p
Red Oscar idag och fan va jag gillar den hästen!! Visserligen kanske de ej gick 100% bra, men satan, han e niiice :D Fick ägen beröm idag med, stolt som tuppen(a)
Skodde på och av och barfotaskodde osv idag, gick bra, och man vänjer sej vid lukten och när man kommer hem tvättar man och tvättar och tvättar och tvättar man och sen smörjer gånger 1000 för att få bort stanken från händerna! Och när hoven börjar tina och man riktigt känner pälsen mor fingrarna ryser man lite, hästen ha ju fan gått på benet^^
Ikv blir de ej Greys.. ;/ Måste plugga eller liknande + att det är UglyBetty och DesperataHemmafruar!
Tack jenny för upplysningen ;)


Man kan inte trycka bort en person ur sitt liv.

Kommentarer
Postat av: Jenny :)

hohooo :p

2008-12-10 @ 16:45:29
URL: http://jjeennnyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0