Lov & trötthet.

Lovet har börjat. Eller börjat det på måndag?
Själv har jag ingen aning.

Jag har varit ute och gått med Dascha och Anders. Jag har ätit kubb och sen glass. Har dammsugit och pakcat de sista. Sen somnade jag. Bra Malin! BRA! Så nu har jag ätit tre destrosol och ja.. Lite vaknade jag till iaf^^
Haha, men ska laga till lite mat snart, men fan va trött ja e. Tveksamt att jag orkar köra hem. röv.

Ser på Greys. Izzy kämpar för att Denny ska få sitt fucking hjärta. Satan vad mycket hon måste tycka om honom som bryter ihop, ber och kämpar och till och med vill göra honom såååå dålig för det hjärtat. För att dom sedan ska bli bra och gifta sej! Ja, kärleken. Något man kämpar för, något som dödar en sakta. Kärlek <3

Love kills slowly.


Kommentarer
Postat av: H *

- förmodligen på sommaren : )

2008-12-19 @ 18:40:12
URL: http://merei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0